piątek, 22 maja 2015

Piątek, 22.05.2015 r.

   Dziś rano ponownie zjawili się państwo z Sanepidu w Sulęcinie z informacją, że woda w studni pomimo przeprowadzonej procedury dezynfekcji nadal jest skażona. Była również pani z nadleśnictwa. Oczywiście przywiozła ze sobą następne 20 butli 5 litrowych wody do spożycia.

   Z zadowoleniem poinformowała również, że udało się pożyczyć beczkowóz i jeszcze dziś będzie woda z przeznaczeniem do celów gospodarczych. Przy okazji zakomunikowała, że oczywiście nadleśnictwo obciąży mnie kosztami wypożyczenia beczkowozu w kwocie 40 (czterdziestu) złotych dziennie.

   Chociaż cisnęło się mi na usta kilka zdań w tym temacie, uśmiechnąłem się. Bo cóż innego można zrobić? Był czas przywyknąć do takiego zachowania innych. A może to wynika z nagłej i nadmiernej ilości nieoczekiwanych zdarzeń, które ostatnio miały miejsce? Już od dawna takie sytuacje zaczynam odbierać z przymrużeniem oka. Chociaż nie zawsze to łatwe. Czasami zachowują się tak dzieci. Skarcone za jakieś zachowanie wie, że nie należy tak robić, ale na odchodne jeszcze próbuje uszczypnąć dotychczasowego partnera zabaw.

   Pani z nadleśnictwa podała również informację, że biznesmen od budowy nowego szamba ponownie zadeklarował chęć i gotowość dokończenia zobowiązania. Podobno miał chwilowe problemy, ale tym razem wykona prace do 1 czerwca. Zdziwieni byli państwo z Sanepidu taką informacją, bo niewiele czasu zostało do tej daty. Ja nawet zapytałem o który rok chodzi? (No, bez jaj! W końcu może i tak będzie. Przecież już z każdej strony cisną!).

   Po godzinie 14 dostarczono beczkowóz z wodą. Aby wszystko przebiegało zgodnie z przepisami, naklejono na beczkę ostrzeżenia i w jaki sposób można korzystać z tej wody. Następnie pracownik nadleśnictwa (bo on dowiózł beczkowóz ) wykonał kilka zdjęć dokumentujących stan (nie wiem, że beczka jest na posesji czy, że ma oznakowania na temat wody?). Zaśmiałem się nawet, że może skoczę po gazetę z dzisiejszą datą!

   Ja również wykonałem zdjęcie. I uzbrajając się w cierpliwość czekam na 1 czerwca, datę oddania nowego szamba do użytkowania.



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ramka kontaktowa

trwa inicjalizacja, prosze czekac...